Voor een opdrachtgever in Amersfoort ben ik op zoek naar een secretaresse voor 24 uur per week met relevante ervaring binnen een projectmanagementorganisatie. Je gaat het CRM beheren, klantbijeenkomsten organiseren, complexe agenda’s beheren van de projectmanagers, de voorraad beheren. Kortom: je zorgt er samen met de officemanager voor dat alles op kantoor op rolletjes gaat.
Je werkzaamheden
- CRM-beheer (updaten van nieuwe contacten)
- Van a tot z organiseren van klantbijeenkomsten
- Facilitair voorraadbeheer
- Verzorgen van de lunch
- Websitebeheer (tekstueel en technisch)
- Intern bibliotheekbeheer
- Gastvrouwfunctie
- Ziekte- en verlofregistratie
- Loonmutaties
- Actualiseren van projectdocumentatie
- Beheer van personeelsdossiers
- Boekhouding
- Achtervang zijn voor de officemanager
Wat wij vragen
- Een MBO+/HBO opleiding (administratief/secretarieel)
- Tenminste 2 jaar ervaring als secretaresse binnen een projectmanagementorganisatie
- Uitgebreide kennis van en ervaring met diverse tools (Trello, Slack, etc.)
- Uitgebreide kennis van Office 2016
- Het is een pré als je kennis hebt van Exact Online
- Stressbestendig
- Teamplayer
- Werkdagen in overleg, maar in ieder geval de donderdag en vrijdag
De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en bieden:
- Een marktconform salaris dat aansluit bij opleiding en werkervaring
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en opleidingsfaciliteiten
- Mogelijkheid tot het bijkopen van secundaire arbeidsvoorwaarden
Zie jij jezelf dit doen en heb je de gevraagde werkervaring? Stuur dan je cv (met foto) en een motivatie naar info@meijerrecruitment.nl