Voor een interessant bedrijf in Amersfoort (7 min lopen van het centraal station) ben ik op zoek naar een directiesecretaresse met veel werkervaring. Het is een functie voor 24 uur, 3 dagen in de week voor ong 3 à 4 maanden, je moet per direct kunnen starten. Je rapporteert aan de algemeen directeur en geeft leiding over de receptie.
Taken:
-Je verzorgt zelfstandig de correspondentie (e-mails, brieven, notities, rapporten etc.) en werkt deze uit
-Je behandelt binnengekomen telefoongesprekken en handelt deze direct af daar waar mogelijk
-Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer van het directieteam voor in- en externe afspraken;
-Onderhoudt in- en externe contacten met medewerkers, managers en relaties (en je beheert vertrouwelijke informatie);
-Je behandelt binnenkomende klachten, handelt af waar mogelijk en stuurt door naar de klachtencommissie. Verzorgt ook de correspondentie van de klachtencommissie;
-Je verzorgt de correspondentie betreffende verboden (waarschuwingen, locatieverboden, contactverboden) en informeert betrokkenen hierover;
Je verzorgt en organiseert vergaderingen, besprekingen en bijeenkomsten
-Notuleert vergaderingen, besprekingen en bijeenkomsten (onder andere voor directieteam, ondernemingsraad en Raad van Toezicht) en werkt deze uit;
-Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren, systematiseren, actualiseren en het periodiek schonen van diverse archieven;
-Je bewaakt voorgenomen besluiten en deadlines ten behoeve van het directieteam en het management;
-Je geeft leiding aan de receptionisten en is in dat kader verantwoordelijk voor de bezetting en de performance
-Je bent voor de receptionisten verantwoordelijk voor de HR-cyclus.
-Belangrijk is dat je heel erg goed met MS office overweg kan.
-Salaris €2950 tot max €4050,- obv 36 uur, reiskosten worden vergoedt.
-ZZP tarief €55,-
Zie jij jezelf dit helemaal doen voor een paar maanden dan zie ik graag je cv en motivatie tegemoet.
Dat mag naar madeleine@meijerrecruitment.nl