Voor een groeiend, commercieel en technisch bedrijf met meerdere vestiging en met het hoofdkantoor in Hoevelaken, zoek ik een vlotte, enthousiaste management assistente met een passie voor het vak. Wil jij alles goed geregeld hebben voor het bedrijf, zie jij werk en wil je meedenken, ben jij netjes en accuraat in je werk en kan je als geen ander de dingen goed regelen dan is dit wellicht een leuke functie voor jou!
Het eerste jaar zal je in Hoevelaken werken en af en toe in Amsterdam. Na dat jaar zal je standplaats Amsterdam worden. De functie is voor 32-40 uur per week. (Vaste baan).
Als management assistente ben je secretarieel, organisatorisch en coördinerend verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directie en het management die bestaan uit 6 MT leden. Je beheert een complexe agenda en handelt veel zaken ad hoc af. Je bereidt vergaderingen voor, notuleert deze (bewaakt de afspraken) en handelt telefoontjes af voor de directeur & managers en plant belangrijke afspraken in. Organiseren van evenementen en correspondentie behoren ook tot je takenpakket. Daarnaast verzorg je de introductie van nieuwe medewerkers, beheer je de facilitaire zaken en ben je de spin in het web voor de backoffice. Het is een nieuwe functie die je helemaal zelf invulling kunt geven en taken naar je toe kan trekken.
Het bezoeken van diverse locaties (o.a. projectlocaties in Amsterdam) zorgt ervoor dat je verbonden bent met je collega’s die veelal hier werkzaam zijn. Je bent in staat zeer efficiënt te werken en vindt het een uitdaging de directeur & managers zodanig operationeel en tactisch te ondersteunen en werk uit handen te nemen, dat zij zich kunnen richten op inhoudelijke en strategische zaken. Belangrijk is dat je Nederlandse – en Engelse taal uitstekend is.
Heb jij werkervaring als management assistente/office manager bij een commercieel bedrijf, je rijbewijs en een auto en zie jij jezelf dit doen? Mail dan je cv met foto en motivatie naar Madeleine@meijerrecruitment.nl