Voor een dynamisch en fijn bedrijf om voor te werken in Bunnik ben ik op zoek naar een management assistent. Je werkt in een klein team waar iedereen met de neuzen dezelfde kant op staat. Iedereen heeft hetzelfde doel waar ze samen aan werken. Jij werkt samen met de andere PA op het secretariaat waar je je eigen werkzaamheden en verantwoordelijkheden hebt maar wel werk van elkaar kan overnemen. Je regelt en organiseert, je ontzorgt, bent pro actief, ziet werk, trekt werk naar je toe en denkt al een paar stappen vooruit. Echt een leuke veelzijdige functie waarbij je snel kan schakelen. Het gaat om een functie voor 28/32 uur waarbij je 3-4 dagen op kantoor aanwezig bent. Hybride werken kan zeker als het werk het toelaat. Ben jij initiatiefrijk, integer, loyaal en accuraat? Dan zie ik graag je cv tegemoet! Ik bel je snel om meer over het bedrijf te vertellen. Hieronder een greep uit je takenpakket:
Taken:
-Agendabeheer
-Klanten ontvangen
-Koffie/thee verzorgen
-Eerste aanspreekpunt voor de buitenwereld.
-Bijeenkomsten een vergaderingen organiseren
-Voorbereiden vergaderingen en vastleggen actie punten
-Presentaties maken in PowerPoint
-Bewaken van onderzoeken
-Onderhoud CRM systeem
-Websites kennen geen geheimen voor je, up to date houden met nieuw content
-Voordeel als je van teksten schrijven houdt
-Salaris afhankelijk van werkervaring tussen de €3500,- en €4200,- obv 40 uur.
-Jaarcontract met de bedoeling om je uiteindelijk in vaste dienst te nemen.
-Werkdagen: ma-di-don-vrij of evt ma-di-don
Het is fijn als SharePoint geen geheimen voor je heeft, je handig bent met Outlook, Word en PowerPoint. Vanzelfsprekend je Nederlands goed is en je ook de Engelse taal beheerst. Zie jij jezelf dit doen? Dan zie ik heel graag je cv op de mail. Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl