Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office assistent

Voor een inspirerend, modern en ambitieus bedrijf in Utrecht ben ik op zoek naar een office assistent die het gezicht van de vestiging wil zijn, iemand die hospitality hoog in het vaandel heeft staan en het leuk vindt om alles goed voor iedereen te regelen en te ontzorgen. Iemand die eigen inbreng heeft, mee wil denken en het leuk vindt om zijn/haar eigen plek vorm te geven.

 

Functieprofiel:

  • een voorstel van een collega lezen, afmaken en versturen
  • klanten helpen via telefoon en mail
  • complexe agenda’s beheren, afspraken plannen en de workshop ruimte regelen
  • projecten inplannen
  • uren in het systeem zetten zodat je collega’s zich kunnen richten op klanten
  • een salade maken voor de lunch en gezamenlijke lunchtafel dekken
  • een luisterend oor zijn voor een collega die bij een klant vandaan komt
  • gastvrouw zijn tijdens een workshop
  • werkmaterialen voor sessies maken
  • facturen maken en helpen bij de maandrapportage
  • facturen inboeken, debiteurenbeheer en de maandelijkse btw aangifte
  • het organiseren van het jaarlijkse event
  • nadenken over de beste locatie voor de komende maandevaluatie voor het team

 

Ik zoek iemand met heel veel enthousiasme en bevlogenheid. Of je hebt nog niet zoveel ervaring en wil hier graag in groeien of je hebt al meer ervaring en vindt dit superleuk om te doen!

Het gaat om een vaste baan voor 5 dagen in de week, 4 dagen is zeker bespreekbaar. Salaris is €2500,- tot max €2950,- obv 40 uur. Afhankelijk van leeftijd en werkervaring.

Ben jij die zelfstandige, sociale kandidaat met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en die enorm leergierig is? Dan kom ik graag met je in contact! Mail je cv met foto en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl