Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Voor een jong en groeiend bedrijf in Utrecht zoek ik per direct een gedreven, enthousiaste, ambitieuze en ondernemende office manager (HBO niveau) die het leuk vindt om de verbindende rol op kantoor te hebben. Je voelt je nergens te goed voor,  je bent zowel gastvrouw/-heer, regelt koffie/thee, neemt de telefoon aan, je doet de keuken en regelt kantoorartikelen daarnaast ben je bent ook sparringpartner, vraagbaak en hebt een signalerende rol binnen een commercieel bedrijf. Je regelt alles van A-Z en bent onderdeel van het bedrijfsbureau wat bestaat uit 5 man, samen werken jullie hard en zijn jullie een mooi team.

 

Werkzaamheden:

-het ontzorgen van het MT van 7 man

-administratieve taken bij projecten en aanbestedingen

-bewaken van de voortgang, signalerende rol

-agendabeheer

-telefoon

-op verzoek vergaderingen bijwonen en actielijst op stellen en bijhouden

-bedenken en organiseren van bijeenkomsten, kennissessies, personeelsuitjes etc.

-samen het kwaliteitsmanagement in de gaten houden

-vraagbaak voor de hele organisatie incl. projectconsultants

-maken van offertes, contracten en cv’s

-voorraadbeheer kantoorartikelen/keuken

-klanten ontvangen, koffie/thee verzorgen

 

Ik zoek iemand die erg handig is met het office 365 pakket en met social media. Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring, HBO werk- en denkniveau. Kennis van personele administratie, voorkeur AFAS Profit is een pré. Salarisindicatie €2500,-  tot max €3500,- obv 40 uur. Vier à vijf dagen in de week, 32-40 uur, vaste baan.

Ben jij degene die ik zoek? Mail dan je cv met motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl