Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Gezocht: enthousiast, flexibele en sprankelende officemanager die het leuk vindt om samen met je andere collega’s een mooi bedrijf neer te zetten. Het is een enorme veelzijdige functie waarbij je mag zorgen voor de uitstraling, het bestellen van de pennen, potloden en koffie tot het regelen en organiseren van van alles en mee helpen met projecten. Veel afwisseling en altijd wat te doen. Heerlijk als je meedenkt en voor van openstaat. Ben je ook handig met social media? Dan is dit vast iets voor jou.

Het bedrijf zit in Naarden en zoekt iemand voor 16 uur in de week, eventueel uitbreiden naar 24 uur, dat wordt op termijn bekeken. Ik zoek iemand die snel beschikbaar is, dan word je nog ingewerkt en kan je daarna zelf je toko er van maken. Nu is het thuiswerken en op de vestiging, in overleg met je collega’s. De toekomst vooral op de vestiging maar af en toe thuis is bespreekbaar.

Taken:

-Facilitaire taken

-Post inscannen

-Inplannen intake/gesprekken tbv projecten

-Regelen van ZZP’ers op projecten

-Inkooporders en facturen nabellen

-Materiaal verzenden

-Vragenlijsten uitzetten, bewaken, en uploaden voor betreffend project

-1 op 1 afspraken plannen bij klanten en contacten voor acquisitie en relatiebeheer

-Plannen en mede organiseren van interne dagen en events.

-Organiseren van borrels

-Social Media

 

Zij bieden jou een half jaar contract wat omgezet kan worden naar langere tijd/vast. Het salaris is €3500,- /€3900,- obv 40 uur. Standaard arbeidsvoorwaarden, telefoon en laptop.

Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb je de gevraagde ervaring? Dan zie ik heel graag je cv met motivatie tegemoet. Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl