Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Assistent coördinator

Voor een ontzettend mooi en vooral maatschappelijk betrokken bedrijf in omgeving van Utrecht zoek ik een assistent coördinator die zijn of haar mannetje kan staan. Kan jij je grenzen goed bewaken? Ben jij een stabiel, communicatief sterk en warm persoon die het heerlijk vindt om te coördineren en het ondersteunen van de coördinator? Heb jij de de flair om maatschappelijk begeleiders/vrijwilligers aan het werk te houden en te interesseren? En vind je het heerlijk om samen te werken aan doelstellingen van deze mooie organisatie? Lees dan snel verder!

 

Wat ga je allemaal doen?

  • Geeft leiding aan maatschappelijk begeleiders en stagiaires door de kwaliteit en kwantiteit van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden te controleren en te coördineren
  • Begeleidt, instrueert, coacht, motiveert en corrigeert waar nodig
  • Zorgt voor een goede kwantitatieve en kwalitatieve bezetting binnen het team, signaleert trainingsbehoeften en zorgt ervoor dat medewerkers getraind worden
  • Adviseert en ondersteunt de vrijwilligers/stagiaires in probleemsituaties o.a. door op te treden als achterwacht

 

  • Voert functionerings- en evaluatiegesprekken
  • Vrijwilligers werven en selecteren
  • Geeft voorlichting over de functie en werkzaamheden van maatschappelijk begeleiders
  • Voert samen met de coördinator selectiegesprekken met kandidaten, beoordeelt de geschiktheid en zorgt voor een vrijwilligersovereenkomst
  • Organiseert begeleiding van een nieuwe (kandidaat)vrijwilliger door koppeling aan een teamlid en organiseert een inwerkperiode van twee maanden. Organiseert evaluatie en beoordeelt de vrijwilliger aan het eind van deze periode

 

  • Organiseert regelmatig werkoverleggen, intervisie, trainingen en inhoudelijke vorming, en trekt hiervoor zo nodig externe deskundigen aan.
  • Signaleert ontwikkelingen en knelpunten in de uitvoering van het operationeel beleid en overlegt hierover met de coördinator
  • Doet verbeteringsvoorstellen ten aanzien van de uitvoering
  • Draagt zorg voor een goede communicatie tussen bestuur en de begeleiders

 

  • Neemt deel aan overleg- en samenwerkingsvormen
  • Fungeert als aanspreekpunt van de MB’ers
  • Voert het dagelijks beheer van de in locatie in gebruik zijnde accommodatie en inventaris
  • Voert administratieve taken uit.
  • Vooruitzicht vast dienstverband
  • Salaris €3200, – €3500,- obv 36 uur.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Vind jij het geen probleem om ook wel eens een avond te werken? Ben jij de aangewezen persoon? Dan zie ik graag je cv met foto en motivatie tegemoet. Dat mag naar madeleine@meijerrecruitment.nl

Ik neem snel contact met je op!