Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Voor een bedrijf in Amersfoort ben ik op zoek naar een enthousiaste, sprankelende, proactieve (tijdelijke) parttime office manager die het leuk vindt om de gehele ondersteuning te doen samen met een andere collega. Je bent de coördinator van de afdeling, je houdt in de gaten of alle projecten goed verlopen en je doet ook de ondersteuning voor de algemeen directeur. Heb jij die helicopterview om te zorgen dat alles goed verloopt en de collega’s goed hun werk kunnen doen? Pak jij het werk snel op en kan je snel schakelen? Dan zoek ik jou!

De functie is voor ongeveer 8 maanden met een optie tot verlenging.

 

Je taken zijn:

-Projectondersteuning

-Agendabeheer

-Facilitaire zaken regelen

-Directieoverleg organiseren

-Aktielijsten van het overleg maken (1x per maand)

-Overleg Raad van Commisarissen regelen en notuleren (1x per kwartaal)

-Bezoek ontvangen

-Telefoon

 

De functie is voor 24 uur, voorkeur dinsdag & donderdag, andere dag in overleg.

Je wordt gedetacheerd voor een salaris van max €4000,- obv 40 uur. Afhankelijk van je werkervaring.

ZZP kan ook, uurtarief is max €50,- per uur excl btw.

 

Zie  jij jezelf dit helemaal doen en ben je snel beschikbaar? Dan zie ik graag je cv tegemoet. Dat mag naar madeleine@meijerrecruitment.nl I

k bel je snel!