Voor een makelaar/vastgoedbeheerder in hartje Amsterdam zoek ik een enthousiaste, sprankelende en ambitieuze office manager die niet te beroerd is om zijn of haar handen uit de mouwen te steken en alles op te pakken en te regelen en organiseren. Het is belangrijk dat je goed in de omgang bent met mensen, dat je secuur en loyaal bent en zelf werk ziet en het leuk vindt om mee te denken en je verantwoordelijkheden te pakken. De functie is voor 4 of 5 dagen per week.
Je werkzaamheden bestaan uit:
-Beheer en onderhandeling van facilitaire voorzieningen
-Ontzorgen en ondersteunen van de directie
-Beschrijvingingen woningen maken nadat je de woning hebt bekeken
-Huurcontracten in orde maken
-Deadlines bewaken
-Stukje HRM taken waaronder ook bezetting, arbo etc
-Social Media en digitalisering
-Borrels, PR en Promotie, attenties etc regelen
-Ondersteunen en begeleiden secretaresse
-Huisstijlontwikkeling en bewaking
-Voorkeur woonachtig in Amsterdam
Salarisindictie is €2800,- obv 40 uur.Vaste baan.
Zie jij jezelf dit helemaal doen, ben jij die aanpakker en heb je al enige ervaring dan zie ik graag je cv met motivatie tegemoet. Je kan het mailen naar Madeleine@meijerrecruitment.nl