Ben jij de daadkrachtige Procesondersteuner die met een grote dosis eigenaarschap en zelf startend vermogen kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling van efficiënte administratieve en secretariële processen bij het bedrijf? Ik zoek een enthousiaste kandidaat voor een (zorg)bedrijf in Utrecht voor 24-32 uur per week, vaste baan.
In de rol van procesondersteuner verricht je administratieve- en secretariële werkzaamheden: je ondersteunt de audit coördinatoren; maakt auditprojecten aan, richt klantendossiers in, regelt hotelovernachtingen, verwerkt mutaties en bent het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als auditoren.
Klantgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend. Je haalt voldoening uit het ondersteunen van je collega’s. Je bent sociaal en gericht op samenwerking. Je bent enthousiast en in staat om complexe ondersteuningsvraagstukken tot een goed einde te brengen. Door jouw oog voor detail zorg je dat de interne processen goed verlopen en wanneer je mogelijkheden voor verbetering ziet, laat je dat horen.
Functie-eisen
Voor de functie van Procesondersteuner zijn wij op zoek naar kandidaten die zich herkennen in het volgende profiel:
Kennis en ervaring
Salaris is max €3316,- obv 36u. (afhankelijk van je werkervaring) Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Vooruitzicht vast dienstverband na goed functioneren.
Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb je de gevraagde ervaring? Mail dan je cv met foto en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl