Voor een internationaal bedrijf in Amsterdam (Zuidas) ben ik op zoek naar een praktijk ondersteuner voor 4 of 5 dagen per week, 32-40 uur. Ik zoek iemand met 2-3 jaar werkervaring in de zakelijke dienstverlening, iemand die heel accuraat kan werken, werk ziet, zelfstandig kan werken en ook goed kan samenwerken. Een juridische achtergrond is een grote pré, voor sommige afdelingen een must. Je hebt veel contact met Engelse klanten, de Engelse taal is dus erg belangrijk!
Taken zijn:
-Veel reizen boeken en schema’s maken
-Visum aanvragen
-Facturatie
-Uren registratie
-Opdrachtbevestigingen maken
-WWFT in orde maken
-Afwerken belastingaangiften (brieven, volmachten in orde etc)
-Algemene vraagbaak
-Postverwerking
-Archiveren
-Dossiers compleet maken etc
-Salaris max 3200,- obv 40 uur, afhankelijk van leeftijd en werkervaring.
-Goed te doen met OV, paar minuten lopen van Station Amsterdam Zuid, geen parkeerruimte voor de auto.
Zie jij jezelf dit doen en heb je al wat ervaring dan kom ik graag met je in contact! Mail je cv en motivatie of bel! Madeleine@meijerrecruitment.nl