Voor een internationaal bedrijf in Nieuwegein zoek ik een enthousiaste, sprankelende menior secretaresse/office assistent uit de profit sector, die voor een zwangerschapsverlofvervanging per 1 oktober aan de slag kan en het fijn vindt om te ontzorgen, te regelen, dienstverlenend te zijn, snel kan schakelen, oplossingsgericht is en secuur kan werken. Ik zoek een menior secretaresse die erg handig is met Word, Excel en Powerpoint. (geen ZZP’er).
Het is jouw verantwoordelijkheid om efficiënt, effectief, proactief en accuraat uitvoering te geven aan alle voorkomende secretariële en organisatorische werkzaamheden. De ondersteuning is erop gericht om ervoor te zorgen dat het management, de buitendienstmedewerkers en de interne commerciële afdelingen optimaal ondersteund worden. Werkzaamheden zijn onder andere:
Het gaat om een functie voor 4 dagen, 32 uur per week. Belangrijk is dat je Nederlands en Engels goed is in woord en geschrift.
Salaris €2500,- €3000,- obv 40u, afhankelijk van opleiding en werkervaring. Het bedrijf biedt goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Heb jij de gevraagde werkervaring en zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan zie ik heel graag je cv met motivatie en pasfoto tegemoet! Je kan het mailen naar Madeleine@meijerrecruitment.nl, ik neem snel contact met je op!