Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Secretaresse – 24 uur

Voor een maatschappelijk betrokken bedrijf in Amersfoort ben ik op zoek naar een zelfstandige secretaresse voor 24 uur per week (flexibel). Iemand die het werk snel en goed kan oppakken, iemand die stevig in zijn of haar schoenen staat en het heerlijk vindt om veel verschillende taken op te pakken in een drukke werkomgeving. Een echte pro-actieve kandidaat die het heerlijk vindt om te ondersteunen, samen te werken en te regelen en te organiseren in een dynamisch en hectisch bedrijf.

 

Functie inhoud:

-Afspraken maken

-Telefoonverkeer

-Mailingen

-Plannen van en organiseren van (leden-)bijeenkomsten, trainingen etc.

-Vergaderzalen/vergaderlocaties reserveren intern en extern

-Notuleren van teamoverleg (1x pm)

-Ondersteunen van de beleidsmedewerkers

-Post

-Ondersteunen in het regelen en organiseren van grote landelijke bijeenkomsten

-Het regelen en organiseren van telefonische vergaderingen

-Verzorgen van een goede digitale archivering

-Het registreren en bewaken van offertes, verzekeringen, contracten etc.

-Flexibel beschikbaar, ook om evt meer uren te draaien.

-De functie is op projectbasis (half jaar) en kan eventueel op termijn uitgebreid worden qua werkzaamheden. (geen zzp)

-Salaris €2150,-  – €3075,- obv 36 uur.

 

Zie jij jezelf dit doen en ben jij die vakbekwame secretaresse die houdt van ad hoc werkzaamheden en die het heerlijk vindt om samen te werken? Dan kom ik heel graag met je in contact! Mail je cv en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl