24 uur per week
Ben jij een bevlogen projectsecretaresse met verantwoordelijkheidsgevoel? Vind je het leuk om in een dynamische functie bezig te zijn? Ben je communicatief sterk? Wil jij bijdragen aan een veilig en leefbaar Nederland? Dan zoeken wij jou!
Je takenpakket is afwisselend en divers. Je gaat onder andere offertes en subsidieaanvragen controleren en verzenden, je zorgt voor een accurate en volledige projectadministratie en -bewaking, je gaat overleggen plannen, voorbereiden en notuleren. Ook ga je praktische zaken regelen, zoals het organiseren van een teamdag of het verzenden van materialen. Daarnaast ga je ondersteunen bij uiteenlopende projecten. Hierbij kun je denken aan het maken en verzenden van een mailing, het klaarzetten van een enquête, locaties boeken, organiseren van trainingen etc. Je gaat ook woningscans inplannen en beheert het softwareprogramma voor het plannen en uitvoeren van deze sans.
Dit ga je samen met een collega doen. De afdeling waar je komt te werken is de afdeling Lokale Veiligheid. De adviseurs van deze afdeling zijn veelal werkzaam voor het platform veilig ondernemen (PVO) in een regio. Wat een PVO doet, kun je hier lezen.
Jij brengt circa 5 jaar recente relevante werkervaring als projectsecretaresse mee. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en het officepakket kent voor jou geen geheimen. Je bent klant- en servicegericht ingesteld en je kunt goed werken in een hectische omgeving. Je bent een multitasker, accuraat en met gevoel voor verhoudingen.
Zie jij jezelf dit helemaal doen? Heb jij ervaring met projecten? Dan zie ik graag je cv met foto tegemoet! Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl. Ik bel je snel met meer info over het bedrijf!