Voor secretariële en managementondersteunende professionals

PA

Ik ben op zoek naar een Topper voor 5 dagen in de week. Minder dagen is niet bespreekbaar.  Een Personal Assistent die voor een groot en internationaal bedrijf in Amsterdam wil werken.  Je komt te werken voor 2 partners.  Het bedrijf is goed te bereiken met OV en er is ook een parkeergarage onder het pand.

 

The role consists largely of organisational and legal secretarial duties, including:

  • Complex agenda management
  • Inbox management
  • Organisation of both domestic and international meetings
  • Assisting in filings
  • Preparing presentations
  • Preparing declarations, overviews and keeping Interaction up to date
  • Opening and closing files
  • Creating engagement e-mails/letters
  • Salaris max 3840,- obv 40 uur

 

Ben jij die HBO’er, communicatief sterk is, sterk in zijn of haar schoen staat, proactief, snel kan schakelen, snel overzicht heeft, veel ervaring in een ondersteunende functie? Dan zie ik heel graag je cv met pasfoto en motivatie tegemoet. Het gaat om een vaste baan.