Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office & finance assistent

Voor een interessant en mooi bedrijf in Baarn ben ik op zoek naar een office manager die ook ervaring heeft met een stukje financiële werkzaamheden zoals facturen inboeken, debiteuren/crediteuren. Het is een zeer veelzijdige functie waar je zelfstandig aan de slag kan en je veel verantwoordelijkheden krijgt. Ik zoek iemand die het heerlijk vindt om samen te werken, veel wil regelen en organiseren en zichzelf ook wil blijven ontwikkelen en groeien als persoon. Vind jij het leuk om mee te denken en heb jij een ondernemersgeest? Dan is dit wellicht een leuke functie voor je!

 

Functieprofiel:

-Telefoon

-Mail

-Afspraken maken

-Trainingsmateriaal in orde maken

-Locaties regelen

-Trainers regelen

-1 dag in de week Inkoop/verkoopfacturen inboeken (ervaring is een must)

-Betalingen doen

-Samenwerken/ondersteunen accountmanagers & projectleiders

-Offertes maken/nabellen

-Contacten klanten

-28 of 32 uur, salaris is echt max €3062, obv 40 uur

-Werkervaring vooral in de zakelijke dienstverlening

-Eerst 4 maanden detacheren en daarna contract bedrijf

 

Zie jij jezelf dit doen en heb je de gevraagde werkervaring, ben je ambitieus en houd je van doelgericht werken? Dan kom ik graag met je in contact. Mail je cv en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl