Voor een internationaal advocatenkantoor in Amsterdam (Zuidas) zoek ik een enthousiaste, voortvarende en communicatief sterke secretaresse die het leuk vindt om samen te werken met de andere secretaresses en afdeling hospitality. Vind jij het leuk om mee te denken, overzichten te bewaken en heb je een positieve werkmentaliteit? De functie is voor 3 of 4 dagen in de week.
Je komt te werken voor een aantal partners, medewerkers en stagiaires van vakgroep fiscaal die je in de breedste zin van het woord ondersteunt. Je komt te werken in een professioneel georganiseerd team waarbij je samen met twee andere secretaresses de werkzaamheden oppakt. Je hoeft geen specifieke inhoudelijke kennis te hebben, je bent verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige, efficiënte en proactieve ondersteuning.
Tot je taken behoren:
-Agendabeheer
-Bewaken van deadlines en actiepunten
-Proactief beheer en waar mogelijk afwikkeling van de mailboxen
-Verwerken van correspondentie & presentaties
-Controle op output van uitgezette dictaten
-Actief beheren van het client-relatiesysteem
-Anticiperen op knelpunten
-Het boeken van reizen en eventuele visa verzorgen
-Hotels boeken of omboeken
-Delegeren van kamerreserveringen, bezoek ophalen, kopieeropdrachten ed. aan de vakgroep ondersteuning General Support & Hospitality waarbij je de opvolging in het oog houdt;
-Maken van presentaties
-Ondersteunen bij het facturatieproces
-Ondersteunen bij Business Development activiteiten
-Cadeautjes, kaarten etc voor collega’s verzorgen/samen oppakken
-Salaris €2600,- tot 3300,- obv 40 uur. Afhankelijk van leeftijd en werkervaring. Je kan niet parkeren, OV is op 5 min lopen. Reiskosten worden vergoedt.
Is je Engels en Nederlands goed in woord en geschrift? Beheers jij het MS office pakket goed? Heb je de gevraagde ervaring? Dan kom ik graag met je in contact! Mail je cv met motivatie naar Madeleine@meijerrecruitment.nl