Voor een bedrijf/stichting in Utrecht (noord) ben ik op zoek naar een secretaresse/procesondersteuner die houdt van hard werken, houdt van veelzijdigheid, iemand die pro actief is, vooruit kan denken, werk ziet en het erg leuk vindt om mee te denken in het proces. Je werkt samen met de management assistent waar je samen alles oppakt en samen voor het resultaat gaat. Het is een klein bedrijf (11 man) dus veel leuke werkzaamheden om op te pakken. Het bedrijf is prima te bereiken met OV (Utrecht Overvecht) en met de auto. Mogelijkheden om te parkeren.
Je taken bestaan uit:
-Agendabeheer
-Stukken versturen
-Evaluatieformulieren verwerken
-Hotels boeken
-Correspondentie
-Telefoon
-Overeenkomsten maken
-Declaraties verwerken
-Projecten aanmelden en alles erom heen regelen
-Rapporten screenen op taal
-Handig met de computer zijn
-Salaris is €3100,- obv 36 uur
-Functie is voor 28-32 uur.
-Eerst voor een aantal maanden, dan evaluatie en intentie is vast dienstverband.
Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb je de gevraagde ervaring? Dan zie ik heel graag je cv en motivatie tegemoet. Dat kan naar Madeleine@meijerrecruitment.nl