Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Voor een maatschappelijk betrokken bedrijf in Utrecht (op loopafstand van centraal station) zoek ik een enthousiaste, flexibele office manager voor 4-5 dagen in de week. Het is een functie waarin je veel afwisseling hebt en van alle markten thuis bent. Een functie waarin je kan regelen, organiseren, plannen en ontzorgen. Je bent er voor de ondersteuning van het team. Zoek jij zo’n leuke afwisselende functie in een klein team?

 

Je werkzaamheden bestaan uit:

Frontoffice

Samen met je collega office manager vorm je de frontoffice en behandelt telefoon en mail.

Archivering

inrichten, implementeren en beheren van de ondersteunende processen en procedures tbv de administratieve ondersteuning (o.a. projectmanagement)

Contactpersoon voor facilitaire zaken en huisvesting

 

Directiesecretariaat

Beheer van de directieagenda

Reserveren van ruimten

Voorbereiden, notuleren, uitwerken en follow up van vergaderingen

Post afhandelen

Kantoorvoorraden bijhouden

Offertes versturen

Bestellingen plaatsen

Contacten met leveranciers

 

HR-ondersteuning

Beheer personeelsdossiers

Bewaken opname vakantiedagen

Contacten met arbodienst

 

Financiële ondersteuning

Financiële administratie

Debiteurenbeheer

 

IT-ondersteuning

Inregelen van de groepslicenties
Vragen vanuit de infobox aangaande groepslicenties

 

Ik zoek iemand met een MBO opleiding (bij voorkeur secretarieel). Goede kennis van de Nederlandse taal. 2-5 Jaar werkervaring, iemand die de juiste teamspirit heeft en zelfstandig kan werken.

Salaris ligt rond de €2500,- obv 40 uur.

Ben jij degene die ik zoek? Stuur dan je cv en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl