Voor een maatschappelijk betrokken bedrijf in Utrecht (op loopafstand van centraal station) zoek ik een enthousiaste, flexibele office manager voor 4-5 dagen in de week. Het is een functie waarin je veel afwisseling hebt en van alle markten thuis bent. Een functie waarin je kan regelen, organiseren, plannen en ontzorgen. Je bent er voor de ondersteuning van het team. Zoek jij zo’n leuke afwisselende functie in een klein team?
Je werkzaamheden bestaan uit:
Frontoffice
Samen met je collega office manager vorm je de frontoffice en behandelt telefoon en mail.
Archivering
inrichten, implementeren en beheren van de ondersteunende processen en procedures tbv de administratieve ondersteuning (o.a. projectmanagement)
Contactpersoon voor facilitaire zaken en huisvesting
Directiesecretariaat
Beheer van de directieagenda
Reserveren van ruimten
Voorbereiden, notuleren, uitwerken en follow up van vergaderingen
Post afhandelen
Kantoorvoorraden bijhouden
Offertes versturen
Bestellingen plaatsen
Contacten met leveranciers
HR-ondersteuning
Beheer personeelsdossiers
Bewaken opname vakantiedagen
Contacten met arbodienst
Financiële ondersteuning
Financiële administratie
Debiteurenbeheer
IT-ondersteuning
Inregelen van de groepslicenties
Vragen vanuit de infobox aangaande groepslicenties
Ik zoek iemand met een MBO opleiding (bij voorkeur secretarieel). Goede kennis van de Nederlandse taal. 2-5 Jaar werkervaring, iemand die de juiste teamspirit heeft en zelfstandig kan werken.
Salaris ligt rond de €2500,- obv 40 uur.
Ben jij degene die ik zoek? Stuur dan je cv en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl