Voor een middelgroot bedrijf in Amsterdam, er werken 20 man, ben ik zoek naar een directie assistent. Een enthousiaste kandidaat die de ogen en oren van een bedrijf kan zijn, iemand die met een helicopterview naar het werk kan kijken, je hebt een signalerende rol en bent sparringpartner naast al je leuke en veelzijdige taken. Het is een prettig bedrijf om voor te werken, er is veel oog voor het personeel. Samen hard werken voor een mooi bedrijf!
Taken:
-Je zorgt voor de bereikbaarheid van de directie, zowel schriftelijk als digitaal
-Agendabeheer en zorgen voor de bureau-organisatie
-Ontvangst van bezoekers
-Voorbereiden vergaderingen, notuleren en actiepunten bewaken.
-Reizen boeken
-Contactpersoon voor familie, zowel zakelijk als privé
-Formuleert, onderhoudt en bewaakt het HR beleid van de organisatie
-Is adviseur voor de leidinggevende t.a.v. HR vraagstukken
-Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie, communiceren van wijzigingen
-Coördineert werving en selectieprocedures en voert sollicitatiegesprekken
-Coördineert voortgang- en beoordelingsgesprekken en zorgt voor de vastlegging in het dossier
-Organiseert evenementen, verzorgt relatiegeschenken, verzorgt geschenken voor de medewerkers, coördineert sponseringen etc.
-Eerste aanspreekpunt voor de media.
-Zelfstandig correspondentie uitwerken en stukken van anderen redigeren.
Zie jij jezelf dit helemaal doen? Stuur dan je cv en motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl. Ik heb een uitgebreid profiel wat ik naar je kan mailen. De functie zal ongeveer per februari 2021 ingaan, kan ook eerder of iets later maar voor 1 maart. Het gaat om een vaste baan, salarisindicatie is €4000,- obv 40 uur, 32 – 40 uur werken, verdeeld over 5 dagen heeft de voorkeur. Je kan je auto makkelijk parkeren maar er is geen vergunning. OV is 15 min lopen vanaf Amsterdam Zuid.