Voor een kleinschalig bedrijf in Bunnik zoek ik een allround secretaresse die samen met de management assistent de ondersteuning doet en alles regelt op kantoor. De management assistent is voor de ondersteuning van de directeur en jij als secretaresse voor de ondersteuning van de projectmanagers. Het team bestaat uit 7 man en is een leuk, hardwerkend bedrijf met een goede werksfeer. Je werkt in een hectische en dynamische werkomgeving en hebt altijd wat te doen. Het bedrijf zit binnen en groot bedrijf waardoor je ook die dynamiek meemaakt. De functie is voor 32 uur, nu af en toe op kantoor en in de toekomst weer op kantoor. Je hebt een pro actieve en enthousiaste instelling, je bent integer en je bent handig met Sharepoint (of leert snel), Outlook en Powerpoint. Het is handig als je de Engelse taal beheerst. Je bent de onmisbare ondersteuning!
Taken:
-Eerstelijns aanspreekpunt voor de buitenwereld
-Organiseren van bijeenkomsten
-Organiseren van vergaderingen en voorbereiden
-Beheren van agenda’s en postbussen
-Notuleren en uitwerken (10x per jaar)
-Maken van presentaties
-Bewaken van onderzoeken
-Onderhoud van het CRM systeem
-Website onderhouden is all yours
-Teksten schrijven
Het bedrijf biedt een half jaar of jaarcontract voor 32 uur. Salaris €2800,- – €3500,- obv 40 uur. Catering/lunchmogelijkheden en parkeerplaats.
Heb je de gevraagde ervaring en lijkt je dit een leuke uitdaging? Stuur dan je cv met motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl