Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistent

Voor een sociaal en maatschappelijk betrokken bedrijf in Utrecht op een hele mooie, gezellige locatie, zoek ik een management assistent die houdt van hard werken en ook van een lolletje op het werk, samen met je collega’s er voor gaan en ook leuke dingen organiseren past bij jou. Je werkt met z’n drieën op het secretariaat waar je allemaal je eigen rol en verantwoordelijkheden hebt en elkaar kan overnemen tijdens vakanties. Het bedrijf is goed te bereiken met de auto, je kan parkeren en ook met OV. Remote werken is zeker bespreekbaar, voorkeur 3 dagen op kantoor en 1 dag thuis.

 

Wat ga je doen?

In deze rol als managementassistent ondersteun je ons Lid Raad van Bestuur (nieuwe collega) en de groepscontroller.

Door jouw nieuwsgierige houding ben je geïnteresseerd in de ontwikkelingen binnen onze zorggroep en weet je de juiste prioriteiten te stellen. Door jouw zelfstandige en pro actieve houding kan het lid Raad van Bestuur en de groepscontroller op je bouwen en ben je een belangrijke spil in de geoliede ondersteuning van bestuur en groepscontrol. Je denkt actief mee en zorgt samen met je collega management assistent dat de ondersteuning van het bestuur op rolletjes verloopt. Jij weet van aanpakken. Je draait je hand niet om voor complex agendabeheer en het managen van informatiestromen. Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook het samenwerken in teamverband gaat je prima af. De plek in de organisatie vraagt om een integere collega met gevoel voor verhoudingen.

Daarnaast houd jij je bezig met o.a.;

  • Je primaire taak is zorgdragen voor en bewaken van de agendaplanning en -beheer voor het lid Raad van Bestuur en de groepscontroller;
  • Zelfstandig afhandelen van inkomende en uitgaande e-mails en telefoongesprekken van de betreffende functionarissen;
  • Het voorbereiden van agenda’s voor vergaderingen en overleggen;
  • Het zorgdragen voor verslaglegging, proactief zorgdragen voor de operationele afwikkeling en het bewaken van de vanuit het overleg voortvloeiende actiepunten;
  • Het zorgdragen voor een adequate administratie, dossiervorming en het beheer van het (digitale) bestuur archief.

 

Wat neem je mee?

  • Zelfstandigheid, enthousiasme, pit en flexibiliteit;
  • Sociale vaardigheden zoals luisteren, dienstbaar, betrokken en integer;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Goed met MS office kunnen werken.

 

Wij bieden jou:

  • Een zelfstandige, afwisselende, leuke functie;
  • De mogelijkheid om bij te dragen aan het verder bouwen aan deze mooie organisatie;
  • Ruimte om jezelf te ontplooien en verder te ontwikkelen;
  • Een salaris op basis van FWG schaal 45 o.b.v. de CAO gehandicaptenzorg, het maximum salaris bedraagt €3289,- bij een fulltime contract van 36 uur;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 28-32 uur;
  • We bieden in eerste instantie een overeenkomst voor de duur van een jaar, bij goed functioneren en gelijkblijvende omstandigheden wordt de overeenkomst voor onbepaalde tijd verlengd.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen dan zie ik graag je cv tegemoet. Dat kan naar madeleine@meijerrecruitment.nl en ik je bel je zsm voor meer info over het bedrijf en de sfeer!