Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistent

Voor een internationaal bedrijf in Ede, een bedrijf met een mooie missie, ben ik op zoek naar een management assistent, mag ook een starter zijn die het leuk vindt om in deze baan te groeien. De baan is voor 24-32 uur per week. Bredere uren om  iemand te vinden die op zoek is naar een leuke veelzijdige baan.

Met je collega samen werken op kantoor is fijn maar een dag thuis werken is zeker een mogelijkheid. Ik zoek iemand die het heerlijk vindt om binnen een kleine (sportieve) organisatie te werken waar je alles kan oppakken samen met de office manager. Ik zoek iemand die de Engelse taal goed bemachtigd in woord en geschrift en vanzelfsprekend de Nederlandse taal goed beheerst en handig is met MS Office. Woensdag werken is een must. Andere dagen zijn bespreekbaar.

 

Je draagt zorg voor:

  • Pro actieve ondersteuning van de managers, directie en bestuur en familie; agendabeheer en organiseren en voorbereiden van afspraken en vergaderingen en bijeenkomsten, zowel fysiek als online.
  • Reguliere secretariële en organisatorische werkzaamheden zoals behandeling post en e-mail, archivering, ontvangen van gasten en inkomende telefoontjes.
  • Relatiebeheer: inrichten, muteren en onderhouden in Attio (CRM), mutaties verwerken relaties/contacten van de collega’s en actieve ondersteuning uitbouwen relatiebeheer/netwerk.
  • Shoppen voor (relatie)geschenken.
  • Het boeken van reizen en hotels.
  • Ondersteunen bij het organiseren van conferenties, bijeenkomsten, etc.

 

  • Lunch wordt geregeld en een fitnessabonnement krijg je gratis.

Het gaat om een vaste baan. Het salaris ligt tussen de €2500,-/€3300,- obv 40 uur, afhankelijk van je werkervaring.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb jij de ervaring? Dan zie ik heel graag je cv met foto en korte motivatie via de mail. Dat kan naar Madeleine@meijerrecruitment.nl. Ik bel je zsm!