Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Heb jij oog voor detail, regel jij altijd alles tot in de puntjes, krijg jij energie van mensen ontzorgen én ben jij organisatorisch sterk? Vind jij het heerlijk om de vraagbaak en de spil van de vestiging te zijn? Wil jij alles op rolletjes laten lopen binnen een dynamische en groeiende werkomgeving? Word jij hier helemaal blij van? Dan kom ik graag met je in contact! De huidige interim officemanager gaat binnenkort naar het buitenland en nu zijn ze op zoek naar een enthousiaste office manager voor een vaste aanstelling.

 

Jouw rol

 

  • Indiensttreding en onboarding van nieuwe collega’s
  • Agendabeheer directeur
  • Facilitaire taken zoals contact leveranciers, gebouwenbeheer, glazenwassers, schoonmaak etc
  • uitvoerende HR taken.
  • Personeelsadministratie
  • De verloning administratief verwerken in AFAS
  • Ziekteverzuim
  • Leaseauto’s regelen voor nieuwe medewerkers en contact met de leverancier
  • Het bijhouden van ons huisreglement.
  • 10x per een maandmeeting organiseren
  • 2x per jaar een kennisdag
  • Organiseren Sinterklaas, bedrijfsfeest, etentjes
  • Organisatiebrede events organiseer je samen met vestiging Oosterhout.
  • Interne communicatie regelen 

 

Samenvattend ondersteun je de collega’s in de breedste zin van het woord, zodat zij zich kunnen focussen op hun primaire taken. Je ondersteunt ook de business unit directeur in zijn agendabeheer. Hij is jouw direct leidinggevende. Daarnaast zijn jouw directe collega’s de officemanager in Oosterhout, de operations manager, de sales afdeling, recruitment, de administratief medewerker en de professionals.

 

  • Vanzelfsprekend een goede beheersing van MS Officepakket (ervaring met Mac en/of kennis van AFAS is een pre);
  • Ervaring in zakelijke dienstverlening; sterke communicatieve vaardigheden;
  • Affiniteit met uitvoerende HR-werkzaamheden;
  • Beheersing van de Nederlandse in woord en geschrift. Engels is een pre.

 

Voor deze rol is het belangrijk dat je minimaal 4 dagen per week op de vestiging, 32 uur, aanwezig kunt zijn. Salaris ligt tussen de €3750, en €4500,- obv 40 uur. Vaste baan. 

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan zie ik heel graag je cv tegemoet! Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl