Voor een dynamisch bedrijf (Hilversum) dat volop in beweging is, waar je leuke collega’s hebt en waar je een mooi takenpakket hebt, zoek ik een management assistent. Het bedrijf zit op een prachtige lokatie!
Je mag ook een starter zijn of iemand met een paar jaar ervaring. Belangrijk is dan dat je het vak verstaat en een secretariële opleiding hebt óf ervaring hebt opgedaan in het vakgebied van secretaresse/officemanager of management assistent.
Ik zoek iemand die goed kan regelen en organiseren, het overzicht kan bewaren, hoe hectisch het ook is, goede mails kan schrijven, iemand die kan ondersteunen en die iemand zijn jasje durft te trekken. Daarnaast is punctueel zijn en dienstverlenend een hele belangrijke eigenschap. Vind jij het heerlijk om met klanten te schakelen? Dan is dit echt een veelzijdige, leuke en uitdagende baan!
Je komt te werken in een omzettend leuk team. Samen hard werken en ook samen leuke dingen doen is waar zij voor staan.
De functie is voor 32-36u per week op kantoor. Het salaris ligt tussen de €2800,- en €3900,- obv 40 uur, afhankelijk van je werkervaring. Je krijgt een jaarcontract.
Wil je meer weten of deze leuke baan? Stuur mij dan een mail dan bel ik je zsm met meer informatie over het bedrijf en de functie.
Madeleine@meijerrecruitment.nl