Voor een bedrijf in Amersfoort ben ik op zoek naar een (tijdelijke) secretaresse voor 16 uur per week, verdeeld over 3 dagen. De secretaresse vervult zelfstandig en in overleg met de directe leidinggevende en/of medewerkers van de betreffende afdeling secretarieel en administratieve werkzaamheden in de breedste zin van het woord en stemt deze jaarlijks af op basis van het vastgestelde jaarplan.
Wat ga je doen?
- Realiseert secretariële en administratief/organisatorische ondersteuning van managers, en medewerkers behorende bij de te ondersteunen afdeling;
- Begeleidt administratief en organisatorisch vergaderingen;
- Voert, met grote mate van zelfstandigheid, het agendabeheer; maakt in- en externe afspraken: verzorgt de voor de afspraak benodigde (inhoudelijke) informatie aan uit te nodigen deelnemers verzorgt de wijze van afhandeling, e.d.;
- Verzorgt (eventueel in overleg met betrokkenen) diverse correspondentie;
- Notuleert diverse in- en externe bijeenkomsten/vergaderingen;
- Organiseert, ondersteunt en coördineert bijeenkomsten en congressen;
- Draagt zorg voor de (elektronische) archivering van relevante stukken;
- De secretaresse kan incidenteel werkzaamheden verrichten bij de receptie.
Wat neem je mee?
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Aangevuld met een secretaresse opleiding;
- Enige jaren ervaring in een relevante functie;
- Goede vaardigheid in het notuleren;
- Brede kennis van MS-Office.
Om deze functie goed te kunnen vervullen kun je goed samenwerken, ben je accuraat, pro-actief en klant- en resultaatgericht.
De functie is voor een half jaar tot een jaar. Max tot eind 2017.
Zie jij jezelf dit doen? Mail dan je cv met motivatie naar info@meijerrecruitment.nl