Voor een internationaal bedrijf, commercieel en start-up bedrijf in Amsterdam zoek ik een executive assistent die het heerlijk vindt om een boardmember te ondersteunen en alles voor hem of haar te regelen. Je werkt in een drukke en demanding omgeving waarin je snel en accuraat moet kunnen acteren. Je moet snappen hoe het werkt en goed je tijd kunnen indelen, plannen, regelen en organiseren. Daarnaast moet je het leuk vinden om niet in een gespreid bedje te komen en meedenken en sparren met de indeling van de functie/processen vind jij geweldig.
De functie is voor 32 of 40 uur per week waarvan je 2-3 dagen op kantoor aanwezig moet zijn. Het bedrijf is goed te bereikbaar vanaf Station Amsterdam Zuid (2 min lopen) of met de bus/metro/fiets.
Taken:
-Complex agendabeheer
-Organiseren van dagelijkse vergaderingen zowel digitaal als persoonlijk
-Screenen, doorsturen en indien nodig reageren op de email.
-Organiseren van internationale of lokale reizen, visumaanvragen, voorbereiding reisroutes etc.
-Voorbereiden van PowerPoint presentaties, Excel Spreadsheets, rapporten en materialen voor de vergaderingen.
-Contact onderhouden met interne klanten en externe contacten
-Het pro actief aanpakken van problemen die verband houden met de administratieve processen
-Verwerken van onkosten en facturen
-Reageren op vragen en verzoeken om informatie van het MT
-Salaris ligt op max €5500,- obv 40 uur, afhankelijk van je werkervaring.
-Vloeiend Engels is belangrijk!
Heb jij helemaal zin gekregen in deze functie? Mail mij dan je cv en bel je zsm om je extra informatie te geven over de vacature en het bedrijf. Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl