Voor een dynamisch, internationaal en commercieel bedrijf in Utrecht ben ik zoek naar die leuke, enthousiaste en dynamische management assistent die werk ziet, houdt van regelen en organiseren, die structuur kan aanbrengen, goed kan plannen, die houdt van een leuke, veelzijdige functie binnen een wat kleiner bedrijf.
Het bedrijf groeit en is ambitieus, ze hebben mooie plannen en gaan er met z’n allen voor. Elke dag wordt er samen geluncht en af en toe doen ze leuke dingen doen met elkaar. Ze zijn in januari verhuist naar een nieuwe, mooie locatie midden in Utrecht, naast het station. Het is ook goed bereikbaar met de auto en er zijn parkeerplekken voor medewerkers en gasten.
Is overzicht houden, alles geregeld hebben voordat iemand er naar vraagt, jouw 2e natuur? Durf je te vragen en kan je goed je grenzen bewaken en sta je stevig in je schoenen?
Taken:
-Complex agendabeheer
-Afspraken maken en inboeken
-Zakenreizen boeken voor 6 projectmanagers (rekening houdend met tijdzones)
-Agenda’s opstellen voor overleg
-Gasten ontvangen, koffie/thee verzorgen
-Vergaderzalen gereed maken
-Vijf interne events per jaar organiseren zoals Sinterklaas, Borrels, Etentjes, Uitjes en Bbq
-In de toekomst kan je HR taken naar je toe trekken
-Engels moet goed zijn!
-Salaris €3500,- tot 4300,- obv 40 uur. Afhankelijk van je werkervaring.
-Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
-32 uur op kantoor, in een prachtige werkomgeving en een prachtig uitzicht over Utrecht!
-Vaste baan
Zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan zie ik graag je cv in de mail! Ik zal je snel bellen met meer informatie over het bedrijf en de vacature. Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl