Voor een ontzettend leuk, hard groeiend en maatschappelijk betrokken bedrijf in Utrecht zoek ik een doorgewinterde interim management assistent voor de komende 3-4 maanden, wellicht langer.
Ik zoek iemand die het heerlijk vindt om de totale ondersteuning te doen, iemand die meehelpt maar ook meedenkt. Meedenken over de invulling, sparringpartner zijn en de afdeling ondersteunen.
Je taken zijn:
-Agendabeheer,
-Notuleren (wekelijks)
-Samenwerkingsovereenkomsten voorbereiden
-Brieven en documenten opstellen
-Vergadering voorbereiden en organiseren etc.
De functie is voor 24-32 uur. Hybride werken is geen probleem, in het begin zal je wel moeten investeren om collega’s te leren kennen en de werkzaamheden op te pakken en zal je meer op de vestiging aanwezig moeten zijn, daarna kan je meer thuiswerken. De vestiging is makkelijk aan te rijden, je kan gratis parkeren of je kan er met het OV makkelijk naar toe.
Tarief €65,-/€70,-
Zie jij jezelf dit helemaal doen? Mail je cv en tarief naar madeleine@meijerrecruitment.nl en ik bel je snel terug met meer informatie over het bedrijf.