Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistent (32-40uur)

Voor een hele interessante, dynamische functie als (juridisch) management assistent bij een internationaal bedrijf in Amsterdam ben ik op zoek naar jou! Je hoeft niet meteen de juridische kennis te hebben, je mag hier ook zeker ingroeien wanneer je het leuk en interessant vindt!

Binnen dit bedrijf houdt het team, waar je komt te werken, zich bezig met (middel)grote faillissementsprocedures en (internationale) herstructureringen. Als één van de collega’s wordt aangesteld als curator in een faillissement of bewindvoerder, ondersteun jij waar nodig in de hele procedure en afwikkeling.

Als je het leuk vindt om te investeren in je ontwikkeling bijvoorbeeld door een cursus te volgen dan is dat allemaal mogelijk! Het bedrijf ondersteunt graag in jouw groei en ontwikkeling in deze uitdagende secretaresse functie.

Heb jij al ervaring binnen een commerciële organisatie en is je Engels goed in woord en geschrift, ben je handig met MS Office? Lees dan snel verder!

 

Voornaamste werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

 

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor diverse belanghebbenden;
  • Correspondentie met crediteuren, verificatie van vorderingen van crediteuren en opstellen van crediteurenlijsten;
  • Debiteurenincasso;
  • Beheren van de boedelrekening, afhandelen van betalingen van de boedelrekening en opstellen van financiële (eind)verslagen;
  • Opstellen van opzeggingsbrieven van arbeidsovereenkomsten en huurovereenkomsten;
  • Onderhouden van contact met het UWV;
  • Voorbereiden slotuitdelingslijsten;
  • Opstellen van de aanvragen voor salarisbeschikkingen;
  • Voorbereiden van BTW aangiften over de boedelperiode;
  • Voorbereiden en uitbrengen van openbare faillissementsverslagen met plaatsing op onze website en in het Centraal Insolventieregister;
  • Beheren van speciale websites die zijn gemaakt voor bepaalde faillissementen;
  • Overige ondersteunende werkzaamheden op het gebied van mailbox-, agenda- en dossierbeheer. Het uitvoeren van correspondentie en aanpassen van contracten in de Nederlandse en Engelse taal, aanpassen van PowerPoint presentaties, archivering van (digitale) dossiers en WWFT gerelateerde vraagstukken behoren ook tot jouw takenpakket.

 

Wat het bedrijf biedt:

 

  • Een inspirerende, internationale en dynamische werkomgeving;
  • Een functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Diverse (CPO)cursussen, waaronder de CPO cursus Faillissementsrecht voor faillissementssecretaresses;
  • Diverse activiteiten zoals kantoorevenementen en inhoudelijke seminars;
  • Goede arbeidsvoorwaarden met een max salaris van €4.400,- obv 40u.
  • Een hybride werkomgeving, waarin thuiswerken tot de mogelijkheden behoort.

 

Heb jij interesse in deze interessante functie? Mail dan je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl Ik bel je snel met meer informatie over het bedrijf en de functie!

 

Tot snel!